maanantai 13. huhtikuuta 2009

Pääsiästoko

Maanantaina oli sitten se pitkään odotettu toko-koe Raijan kanssa.

Olen kovin tyytyväinen liikkeisiin tunnaria lukuunottamatta.

Paikallamakuu 10!:)

Seuraaminen 8,5, taas mun mokan takia, ku pitäis päästä enemmän harjoittelee liikkeenohjaajan kanssa. piti mennä kuulemma käännös oikeaan, niin menin 180 astetta...muuten loistavaa seuraamista..hö..:)

Liikkeestä istuminen 9, johon olen oikein tyytyväinen. Se on ollut tosi hidas, ja välillä vajonnut siinäkin maahan.. vinkkejä nopeuteen otetaan vastaan mielellään.:)

Luoksetulo 9,5, siihen olen tosi tyytyväinen!:) Ja Raijan ilmeetki oli hyvät!

Ruutu oli 9, se kun on ollut mun suuri peikko..vaikka nytkin oli aika reunalla..huh..

Hyppynouto 9, vähän puri..

Metalli 9, en tiedä että mihin meni piste..vauhti oli ravi..?!

Tunnari oli nolla. en tiedä mitä kävi.. raija huomasi mikä on se oikea, kun sitä nostettiin, mutta ajautu väärälle ja sitten haisteli kaikki ihmeissään, ja otti viimeisen...voih...tätä täytyy saada reenattua mahdollisimman kisanomaisesti...eikun palikkakauppaan...olen reenannu ilman että näkee mikä on jne..

Ja kaket...huoh...iso...
Maahan meni vasta toisella käskyllä..väistelee kontaktin ottoa ennen liikkeitä, ja siten ei mennyt ekalla..tämä pitää korjata..
Varsinaisiin kakeihin olen tositosi tyytyväinen. Ei pahemmin liikkunut, ja vauhti hyvä. Täsmälliset paikallaolevat asennonvaihdot..mutta...olin unohtanut taas tapani mukaan reenata jotain oleellista..ja se oli tällä kertaa kakejen loput..lähdin kävelemään raijaa kohti, silleen että jes! ja mitä tekee raija..ihmettelee että mikä tämä on, reeneissä ei ikinä käy näin ja nousee ja kävelee epävarmana mua vastaan..iso huoh...eli 6.

Eli 244 pistettä, kakkospalkinto, ja voittajaluokan hoppiaa.
Tuomarina Ralf Björklund, tiukalla arvostelulla. Eli oikein tyytyväinen.:)..jos nyt kakkostulokseen voi olla..

Ei muuta kuin tunnari kuntoon..(VINKKEJÄ VASTAANOTETAAN MIELELLÄÄN) ja uuteen kokeeseen..

2 kommenttia:

  1. Onnea paljon! Hyvät on olleet numerot :). Voivoi-luokka on nimensä veroinen; ei anna anteeksi nollia ja voivoi taas jatkuu voivoi ;)))

    Mä olen opettanut istumiseen nopeutta niin, että olen itse peruuttanut ja koira tulee mun edessä. Siitä sitten istumaan ja palkka samantien. Samaan tapaan voi treenata kaikki idarin asennot. Siitä vaan siirrytään koiran sivulle kun vauhti on kohillaan :).
    Tunnari on herkkä liike. Tuo Raijan homma oli varmaan ihan vaan työtapaturma, ajatuskatko. Treenailen tunnaria aika paljon metsässä, piilotan sitä oikean näköistä tunnari kalikkaa risukkoon. Tsemppiä jatkoon! Raija Rules!!

    VastaaPoista
  2. Mielettömän hienoa katseltavaa oli teidän meno Marttilassa :)
    Hitsin tunnari vaan...

    VastaaPoista