tiistai 11. marraskuuta 2008

Tsaun epiksissä!

Tiistaina suunnattiin koko perhe sitten tsaun epävirallisiin. Möllit Tumppi meni Ritun kanssa ja mä Raijan. Avoimiin vaihdettiin ohjaajat.
Ritun kanssa kumpikin teki vähän katastrofiradat..oho...ei muuta ku reeniä..:)

Raijan kanssa mä tein mölliradalla nollan, ja niihin kontakteihin olin suht tyytyväinen. Ei ihan niin kauheeta himmailua, kai se siitä pikkuhiljaa alkaa nopeutua. On se niin ihanaa ku ei tartte pelätä että ottaako vai ei.:) Uskon että vauhti tulee loppuun siitä kun vaan varmistuu, nyt kun se tietää ihan tarkkaan että mitä siellä tehdään. video
Tumppi vei Raijaa tosi hyvin, kontaktin ylösmenolla ei ite himmannut, niinku mä oon vielä tehny, ja Raija hyppäs aika ylös.. yks kurvi meni pitkäks ku ei ollu kertomus ajois, mutta hyvännäkönen rata ja nolla.:) video
Palkintopallilla oli ykkösenä Yoko, kakkosena Raija ja kolmosena isi Swedu. Vau!!:)

2 kommenttia:

  1. Siis taas onnea!
    Teitähän saa jatkuvasti käydä onnittelemassa :)
    Raijan kontaktit näytti jo varsin hienoilta :)

    VastaaPoista
  2. Onnea onnea teidän superperheelle! Täällähän on pelkkää onnittelemista koko kommentointi!

    VastaaPoista