maanantai 4. kesäkuuta 2007

Kisailua

Stadigames viikonloppuna oli kolme kisaa. Perjantaina oli kirkkonummella yksi, lauantaina ja sunnuntaina hesassa yhdet. Oltiin sovittu Tumpin kanssa että mä starttaan pe kirkkonummella ja hän la helsingissä, ja kummalla menee paremmin, saa ohjata sunnuntaina.:)

No, irma kun on ollut tosi flegu mun kanssa, niin pidin sille to ja pe tosi tylsät kotipäivät. Virtaa oli vaikka muille jakaa, ennen lähtöä hyppäsi yhden naisen kahvit, josta en ehtinyt kuin pyydellä anteeksi(enkä lähdön jälkeen enää löytänyt häntä, olisin tarjonnut vähintään uudet ja uusinut anteeksipyyntöni), ja sitten piti mennä starttiin. Vauhtia oli ihanasti, tosin niin ihanasti, että kontaktit lennettiin, ei ollut edes aikomusta ottaa niitä..tosin, kun jälkeenpäin analysoisin, niin irma oli mun edellä, mitä ei ole harjoiteltu.. no, niin tai näin, niin päin honkia meni, mutta meillä oli kivaa! En ole noin nopeaa irmaa ohjannut sitten..ties koska..:)) hyl kuitenkin tuli.

Tumppi ohjasi lauantaina, tasaisen varmaa rataa, ja nollatulos!:) Eli sunnuntaina sai myös Tumppi ohjata..ja sama lopputulos..tasaisen varmaa rataa ja nolla!:)) 78 osallistujaa, ja he olivat kuudensia.

Tuon jälkeen päätin että Tumppi saa ohjata myös sm-kisan. Mitä mä sinne menen kontakteja sössimään. Jos me keskitytään Irman kanssa nomeen ja hyppyratoihin. Irmalle pitää opettaa irtoamista ja keppikulmia agilityyn, jonka voisin myös tehdä. Tumppi saa siitä hyvän kisakoiran itselleen. Mä keskityn Raijaan ja harjoitellaan kontakteja, ettei meille kävisi niinkuin Irmalle ja mulle. Tällä hetkellä näyttää hyvältä.:) Kauhea himo mennä epävirallisiin, kun syksyllä tulee hetken tauko ja toivottavasti heti vuodenvaihteen jälkeen päästään aloittamaan oikea kisaura!!:))

Alla meidän kaikki kolme rataa.



3 lähtöä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti