lauantai 14. huhtikuuta 2007

lauantain kirkkiskisat..

Eli tänään oltiin Kirkkonummella kisaamassa kolme lähtöä, mulle kaksi ekaa ja tumpille viimeinen.
Mulle tuli kaksi puhdasta rataa, kummastakin vaan yliaikaa..hö.. nyt ku se irma ottaa kontaktit, on se niin hidasta, ettei aika riitä. Niitä tarttee reenailla..
Just kun oon päässy mun jalannostojutusta, niin Tumppi huomas taas että toisella radalla ravistan kepeillä päätäkin..josko sen Irman siten saisi nopeemmin menemään..eipä tuntunu auttavan ja oikeen tosi idiootin näköstä..Vaikka enhän mä noita pakkoliikkeitä tietosesti tee..onneks raijan kanssa ei ehdi..

Irmalla ja Tumpilla meni rata hyvin.. yksi pieni huonosti ohjaus, ja Irma meni hypylle putken sijaan, mihin hartialinja ja jalat vei..muuten loistava rata, ja Tumpin kanssa ottaa vauhtiakin ihan eri tavalla kun mun kanssa. Jo rataa odotellessa Tumpin kanssa hyppi ja riehu ku mikäkin, ku mun kans vaan olla möllöttää..

Videoita Tumppi laittaa varmaan tästäkin, lupas laittaa Irman radat ja Mendesin, ja Kallen ja Martin voittoradan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti